O nas

Kategorię roślinnych substytutów mięsa zaczęliśmy budować na początku lat 90-tych, szukając odpowiedzi na kulinarne potrzeby założycieli Polsoi - pary świeżo upieczonych wegetarian. Początkowo Polsoja była podwarszawską manufakturą tofu, które królowało na Stadionie Dziesięciolecia, w azjatyckich restauracjach i lokalnych sklepach. W 1997 roku tofu, parówki i kiełbaski Polsoja trafiły do pierwszego sklepu sieci międzynarodowej a kilka lat później na rynki europejskie. Dziś produkty Polsoi dostępne w większości sklepów w całym kraju. W pierwszych latach działalności do zespołu dołączyło kilka osób z najbliższej rodziny i to one niezmiennie pełnią w firmie kluczowe funkcje, zarządzając kilkudziesięcioosobowym zespołem. 

Polsoja

Misja

Polsoja to marka, która powstała w wyniku ludzkiej potrzeby. A dokładniej pary wegetarian, którzy w 1993 nie mogli w sklepie kupić żadnej alternatywy dla mięsa, dlatego sami zaczęli produkować tofu. Wtedy o weganizmie nikt w Polsce nie słyszał, a perspektywa, że po ćwierć wieku na półkach supermarketów będziemy wybierać między kiełbaskami, tofu klasycznym i smakowym a tofu burgerem wydawała się snem. Jednak dzięki ciężkiej pracy wielu ludzi, ten sen się ziścił. Polsoja to marka, która nie podąża za modą, a kieruje się ideą, której jest wierna od ponad 25 lat.

Polsoja

Filozofia

Wierzymy, że jedzenie może być fascynujące, smaczne, odżywcze i jednocześnie etyczne. Wiemy, że nawet ograniczając spożycie mięsa ratujemy nie tylko zwierzęta, środowisko, ale i własne zdrowie. Chcemy pokazywać, że roślinne posiłki mogą być pełne smaku i przyjemności, a nasze produkty ułatwią ich przygotowanie. Niektórzy wybiorą rośliny na stałe, inni czasami zastąpią nimi mięso. Jednym i drugim kibicujemy, bo robią coś dobrego dla siebie, innych i planety!

Polsoja